I'll be back

2011-09-29 @ 17:21:08

Okej. Jag Facebook has spoken, I am back.

Nu kan man även uppdatera via telefonen så jag lär ju dela med mig av mitt nonsens mer än nödvändigt. Amen.

Jag har fått en nytt 'beroende' på tal om ingenting, jag har köpt mig ett gymkort och blivit besatt av det på köpet. Har tränat lite för hårt den här veckan och hade faktiskt planerat att ha en vilodag idag. Men då jag suttit på soffan hela dagen och kollat på det ena avsnittet efter den andra av "True blood" så har jag nu blodsmak i munnen och träsmak i röven och känner att jag bara MÅSTE få röra på mig lite idag... Så... Jag bokade in mig på ett dans-pass idag. Ups, så plötsligt planer kan ändras.

Nå, det är faktiskt bättre att röra på sig för mycket än för lite.

Skaka rumpan, ska-skaka rumpan


Kommentarer

Postat av: mami

önskar att samma flyga bet på mig:)

2011-09-29 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback