FÄ-ÄRDIG!

2012-07-16 @ 22:07:25
Vilken rolig dag denna måndag visade sig bli. Har umgåtts med folk som jag tycker om och som jag vet aldrig skulle låta mig gå hungrig! Idag bjöds det på tacos och både jag och maken fick äta oss mätta och (efter flera dagar av makaroner och korv även: ) belåtna. ( Nu är det ju inte bara för matens skull som jag älskar dessa människor!)
Jag blev även överlycklig när jag träffade på en tjej som jag känner på som med stor övertygelse berättade för mig att  hon minsann inte trodde att jag skulle vara gravid så länge till som en månad. Enligt henne så hade jag "silikonläppar" och det ska tydligen betyda att födseln är nära. Den tackar jag innerligt för! Jag har själv haft på känn att den lill* är färdig snart och således kommer att ploppa ut i.... Vecka 37 gissar jag! (alltså om 2 veckor)
Vet inte varför men det är bara en känsla som jag har haft länge... Säkert för att det då vankas Stockholmsresa! Jag ska ju som alltid göra det besvärligt för mig och gärna för andra också.
Ja, men mitt bland alls sammandragningar och förvärkar så känns tanken på att det hela skulle vara över snart, väldigt roande!
Dagen avslutades med kubbspel. Riktigt kul, även om mitt lag förlorade... Men nu får jag betala för allt det roliga, är supertrött och har ont i hela baksidan av kroppen. Känns som om jag har brutit svanskotan. AJ!
Men, mina "silikonläppar" säger ju att det snart är över.
God natt. Vi hörs imorn.

Kommentarer

Postat av: mami

jag sitter i Töre och har "bakjour"..vid behov!!!:)

2012-07-20 @ 09:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback