Dagens "Men fan ta dig" går till....

2012-07-11 @ 09:59:33
1 månad och dryga veckan kvar innan baby kommer. Jag längtar. Jag tror faktiskt att hela världen längtar! I alla fall de som har fått stå i vägen för min vrede. För som gravid så har jag ibland... kunnat bli lite... hur ska jag uttrycka mig?.... AS-JÄVLA-SKIT-FÖRBANNAD!! (Hormonerna har inte varit vänliga med mig)

De som framförallt har fått ta en hel del skit är fyllon, övningskörare, PENSIONÄRER (kokar bara jag säger ordet!!), rasister, jobbiga familjemedlemmar (i mina ögon -jobbiga), vänner och... ja... säkert en hel folkgrupp eller två till som jag har glömt. Jag som vanligtvis brukar vara borderline mesig när det kommer till att säga ifrån har nu i 8 månader inte dragit mig från att kavla upp ärmarna och vara beredd för slagsmål en nanosekund efter att någon sagt, "-Tyvärr, vi har slut på bregott, går det bra med vanlig smör?" (Enligt mina hormoner så har detta varit en helt godtagbar anledning till att inleda en fight.)

Jag tror faktiskt att när jag väl fött mitt barn och återgått till att vara en lameass-chickenshit-svensson att jag då på något sätt får ta och gottgöra alla människor som faktiskt varit snälla och förstående nog att INTE polisamäla mig! Får nog göra som en vän sa och skriva en "My name is Earl"-lista som jag får beta av, punkt för punkt.

Hur som haver.... Dagens "Men fan ta dig" går till:

-Folk som reagerar så starkt på att vilda djur attackerar och dödar människor!!!

Tex; Här för nån vecka sedan så blev en skötare på kolmården dödad av vargarna. Det blev ett jävla liv och det började skrikas att vargarna borde avlivas, kolmården stängas och ANSVARIGA SPARKAS!! Huuuuur kan det komma sig att dessa gulliga, vilda, icket menade som husdjur -djur kan göra så här? Huuuur kan det komma sig att de beter sig som en flock.... VARGAR? Vargar som dessutom följer sina instinkter?! Nä, detta måste vara noga planerat av djuren, de hade något personligt emot sin skötare, hon visste helt enkelt för mycket och skulle därför omedelbart förgöras och tystas ner.  (Visst är det tragiskt att en människa dog, men kom igen, hon var van med vargar, hon visste om riskerna.)

Cheeseses....

Nu idag så läste jag på aftonbladet att en man hade blivit dödad av tigrar på zoo i Köpenhamn. Han hade klättrat på buren och sedan ramlat ner, tror man. "–Han har dödats av djuren, de har kastat sig över honom, uppger vakthavande polis".
Oh no!!! Ännu ett solklart fall av animal on human hatecrime! Det är väl klart som fan att tigrarna beter sig som Tigrar och dödar inkräktaren som just, uppenbarligen, har erbjudit sig att vara dagens frukost. Är man och klättrar på tigerburar och sedan trillar ner så ska man fan inte sedan klaga om man förlorar en lem eller två eller 5!

Det är som om jag skulle klä ut mig till en säl, simma i "Shark bay", bli attackerad av en haj och sedan gråta ut i tidningen om hur dum hajen är, hur kränkt jag känner mig och hota med att anmäla hajen för hatbrott till polisen.

NEWSFLASH PEOPLE; VILDA DJUR BETER SIG SOM VILDA DJUR!!!

Vill ni inte bli uppätna och lemlästa så håll er då fan lång borta från djur och natur!!

Fan ta er.....

Så, den gravida vilden har talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback