Rå fisk. Mmmm.

2011-10-01 @ 14:15:52

Ikväll ska vi gå på sushibar och kalasa på sushibuffe. Och jag håller på att längta ihjäl mig. Bara tanken på att få trycka i mig så mycket rå fisk som jag bara orkar, får det att börja vattnas i munnen på mig.

Jag, som har avskytt all typ av fisk, förutom fiskpinnar, har gjort en 180:s vändning och blivit minst sagt galen i sushi, lax, röding och torsk!

Jag har nog blivit sjuk på riktigt. Eller tvärtom... Jag har nog blivit frisk faktiskt. Efter min depression så har jag märkt att jag numera ogillar kött och öl. (VA? Trodde aldrig att det skulle vara möjligt!) och istället älskar jag nu fisk och bubbelvin. (VA? Trodde aldrig att det skulle vara möjligt!)

Nåväl, det jag ville säga var iaf att jag LÄNGTAR till sushibuffen ikväll.

Nä nu ska jag äta och sedan jobba vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback