Bom bom bom

2011-10-05 @ 21:46:28

(Now let me hear you say weyoo)

Fy fan vilken kass dag jag har haft. Igår efter jobbet så drabbades jag av en hemsk huvudvärk, som gjorde att jag missade det efterlängtade 'poledancing' passet som jag tänkte gå på.
Jag var verkligen inte i skick nog för att åma mig kring nå stångar what-so-ever.

Tänkte att en liten tupplur på 17 timmar skulle bota skallebangen, men icket det. Vaknade upp imorse med ett ännu värre bombombommande i kraniet. Ni vet en sån där härlig huvudvärk som gör att det känns som om synen försvunnit och att man när som helst ska kaskadkräkas i Gustavsbergsskålen. Mmm, precis så härligt som det låter.

Nu har jag dock drogat mig på migräntabletter såpass mycket att jag börjar känna mig någotsånär levande igen.

Imorgon hoppas jag på att vakna upp utan värk så att jag kan få träna igen!

Hey, det kan ju iallafall inte bli värre.
(Ta i trä)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback