Våga vägra Tequila

2011-06-23 @ 21:16:03
Nu kära barn och ungdommar så ska "gamle" tanten lära er någonting viktigt. Lägg detta på minnet också. Ja, hämta gärna penna och papper och skriv ner följande: Ni kommer säkert att festa mycket i era dagar. Men. Hur hårt ni än festar så snälla, håll er borta från Tequila!
Tequila är livsfarligt! Ni kommer inte att minnas ett dugg dagen efter och ni kommer att ha skador över hela kroppen som ni inte har en aning om hur de har kommit till.

Jag bjuder på en bild av mig själv från när jag gjorde misstaget i mina unga dar (Förra lördagen) att dricka denna jävulens dryck. Låt mig fungera som ett avskräckande exempel.


(Snyggt blåmärke va?)


Festa nu vidare kära ungdommar men glöm nu för gudsskull inte bort "The message" i detta inlägg, STAY AWAY FROM TEQUILA, IT'S REALLY DANGEROUS SHIT!

Olyckor händer så lätt, speciellt med Tequila i blodet.


Now, Class dismissed. 

Trevlig midsommar allihopa!

Kommentarer

Postat av: Angelika

Men fy ett sånt otäckt blåmärke! :/

Jag Lovar, jag ska ALDRIG dricka djävulens dryck! ;)

2011-06-24 @ 20:52:43
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Postat av: Palle

Tequila is the DEVIL!



ren ondska på flaska..

2011-06-26 @ 15:47:16
URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/

Postat av: Danni

Ja vet precis vad du talar om! Håller med dej till fullo!! :D

2011-06-26 @ 23:50:14
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback