The pig goes Oink oink

2011-01-09 @ 10:13:14

December, jul, mellandagar, nyår och alla jäkla kläm och känn dagar som har varit därefter har inneburit fester, middagar, myspys-nu-kramas-vi-och-äter-oss-tjocka-på-slisk-till-nån-mysig-film-med-våra-feta-arslen-parkerade-i-soffan och 100 andra ypperliga orsaker och tillfällen till att få äta fet mat och godsaker...

Jag har blivit tjock. En klädstorlek tjockare. Det spelar ingen roll hur mycket folk än ljuger för mig, jooo, jag har blivit FET tillochmed!! Igen!

Nu banne mig ska jag bli, inte modellsmal, men åtminstone liiiiite mindre. Jag känner mig så flobbig och vidrig när jag går och bär på dessa extra kilon. Dubbelhakan känns så stor att jag har svårt att vrida på huvudet ordentligt!

Nu börjar mitt nya liv!!!

Men jag såg just att vi har slut bröd så det blir att jag måste äta gårdagens pizza till frukost....

Vilken bra start. Och vilken fantastisk karaktär!!!


Ohboy......


Kommentarer

Postat av: Anne

Härligt att du är tillbaka! Trots allt frossande och chokladätande har jag inte lyckats gå upp mer än ett par kilon, vill ha minst 4 till. Teddybjörnen tjatar på mig hela tiden och vill dagligen veta vad jag ätit samt att han lagar såå god mat till mig regelbundet. Kram på dig min älskade vän!

2011-01-09 @ 19:20:13
URL: http://anne-lillamy.blogspot.com/

Postat av: Anonym

kul blogg hilsen norsk blogger danian.blogg.no

2011-01-10 @ 13:38:40
URL: http://danian.blogg.no

Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-01-11 @ 13:45:21
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback