Terror on Varvsstreet

2011-01-18 @ 22:02:44
Här om kvällen så hade vi filmkväll jag och maken. Jag satt upp i soffan och tompa låg ner, med huvudet i mitt knä. Vi låg där i lugnan ro, jag killade honom i håret och allt var lugnt och mysigt. Tills Tomi helt plötsligt och absolut från ingenstans får spasmer i hela kroppen, sparkar med benen och viftar som en sinnesgalning med armarna och skriker "-AAAAAAHHHHHHH!!!!!"
Jag blir förstås livrädd, hoppar längst in i hörnet på soffan, beväpnar mig med fjärrkontrollen för att skydda mitt liv samtidigt som jag också börjar skrika "-AAAAAAAHHHHH!!!!!"

Några skräckslagna sekunder hinner passera innan Tomi har satt sig upp och samlat sig nog för att analysera vad som just hänt.

T: -Ojdå... jag trodde att jag ramlade. Jag måste visst ha somnat till.

Jag sitter fortfarande i soffhörnet, håller fjärrkontrollen som en kniv riktad mot maken och med hjärtat i halsen andas jag lika häftigt som om jag just kört ett hårt spinningpass.

Jag: -NO SHIT SHERLOCK! YOU THINK?!?!!? Du höll på att skrämma ihjäl mig på riktigt!!!!

T: -Förlåt... Give me a kiss!

J: -Rör...mig...inte...jag...är...rädd!

T: -Du kan väl åtminstone lägga ner fjärrkontrollen så att du inte skadar någon?

J: -ALDRIG!


Jaa.. jag kan då inte direkt påstå att våra filmkvällar är tråkiga och händelselösa.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen;
Just another night(mare) at our place!



Kommentarer

Postat av: thesswester - inte som alla andra

har sett fyra st som har likadan design som dig, är det en gratisdesign som går att fixa eller..?

2011-01-19 @ 12:08:07
URL: http://thesswester.blogg.se/

Postat av: Marielle

Var gärna med och tävla om en valfri prenumeration från tidningskungen.se på min blogg!



(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



kram!

2011-01-19 @ 13:15:37
URL: http://mariellep.blogg.se/

Postat av: Anton Svensson

Hej , Jag heter Anton Svensson och driver en Mode och Tränings blogg , det vore riktigt trevligt om du kikade in på min blogg och kanske skrev en liten kommentar :) http://mrcarlanton.blogg.se

2011-01-19 @ 20:11:21
URL: http://mrcarlanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback