Kicking myself in the be-hind

2011-01-17 @ 21:05:37
Nä nu jävlar ska jag börja blogga igen. MINST ett inlägg om dagen! För det är ju faktiskt så att ju mer jag skriver, desto mer skriver jag. 1 plus 1 vet ni. (Matte snillet talar ut) Märker det att om jag inte har skrivit på ett tag så blir det bara blankt när jag väl försöker att börja igen. Skriver jag ofta så är det som om fantasin börjar flöda och mina mörkaste, mest sinnesjuka tankar kommer fram.

So, im kicking myself in the behind och lovar (tills skrivtorkan återigen slår till) att ni mina trogna följeslagare ska få rykande färska inlägg, varje dag! (Tyvärr med få bilder.. som inlägget tidigare förklarar)


Kommentarer

Postat av: Annlo

Ser fram emot att läsa din blogg gumman :)

2011-01-17 @ 21:17:24

Postat av: mami

jag med/halit

2011-01-17 @ 23:04:18

Postat av: Anne

Härligt! Ser fram emot det jättemycket! Kram

2011-01-18 @ 02:20:53
URL: http://anne-lillamy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback