Kan man älska sig själv för mycket?

2011-02-06 @ 10:22:45
[Följande "true story" utspelar sig någonstans i en världsdel som vi kan kalla norrbotten. Tänk mörker, tänk ylande vargar, tänk tätskog, tänk hembränt och lingondricka. Där har ni scenbakgrunden. Aaaaand -Action!]


-Åh, vad snygg du ser ut idag. (Djup mansröst)
-Tack du är rätt sexig du med! (Flickig tjejröst)
-Vad säger du om att du och jag *vissel vissel*?
-Gärna, du är het att jag knappt kan behärska mig!
-Yeah, yeah, you hot little thing, oh yeah you drive me crazy!
-Åh, ta mig här och nu, you sexy beast!
-I love you baby!
-Oh yeeeeaah, I love you to!


Plötsligt i fjärran (utanför toalettdörren) hörs en röst....

-Piiiiiiiia? Vad gör du där inne???

-
Öhhh.... typ... inget!

-Stöter du på spegeln igen???

-Öh...alltså...nää...lixom...öhh... vadårrå???


Personen börjar skaka på huvudet och utbrister högt:

-Att du är full av dig själv, nog är man allt bra egenkär om man förför sin egen spegelbild!!!

Kommentarer

Postat av: mami

säkert en sann historia..hih

2011-02-06 @ 12:17:57

Postat av: Game Girl

HAHA!

2011-02-07 @ 16:01:50
URL: http://thegamegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback