Blottare och fönstertittare

2011-02-01 @ 10:57:36
Igår fick jag ett litet ryck och kände att jag ville börja träna Yoga igen. Så jag slet fram yogamattan och drog på mig min trasiga, slitna och totalt-död-på-stretchen träningstop och mina gamla, ärvda och alldeles för slappa boxershorts och var redo att köra igång. Med min sexiga outfit på plats och håret uppsatt i en hemsk 80-tals tofs så såg jag fulare ut än någonsin tidigare, men jag var taggad. Jag slog igång yoga videon och skulle just till att gå ner i "hunden" då jag började känna mig iaktagen... Jag böjde ner huvudet så att jag från mellan benen såg två män stå några meter ifrån mitt fönster och snegla mot mitt håll. De var på taket mitt emot mitt hus för att skotta bort snön och blev väl antagligen något överraskade av att plötsligt se en "valross" i hemsk uttstyrsel börja göra akrobatiska övningar och "moona" åt dem.
Jag kan bjuda rätt mycket på mig själv och är verkligen inte rädd för att göra bort mig, men med en top där brösten hoppar ut i minsta lilla rörelse och ett par boxers, så slappa att mitt allra heligaste blottas vid alla benlyft, så kände jag faktiskt att jag ville bespara killarna detta (de kunde ju faktiskt inte rå för att de var tvungna att stå just framför mitt fönster!!) trauma. Och kanske kände jag lite att jag själv inte ville BÖRJA min dag med att visa pattarna och underlivet för halva stan.

Så jag drog ner rullgardinerna och Yogade vidare.

Slutet gott, allting gott.




Kommentarer

Postat av: Jessie

Haha, härligt :D

Man ska bjuda på sig själv! :D

2011-02-01 @ 12:44:21
URL: http://sarakechi.blogspot.com

Postat av: mami

hmmmm..dem ska trivas i sitt jobb också, mohahahaaa

2011-02-01 @ 14:33:09

Postat av: Charlotte J

Fint design på bloggen! :) http://www.charlottealpacca.blogg.no

2011-02-01 @ 21:19:07
URL: http://www.charlottealpacca.blogg.no

Postat av: AmeliaWatson

Vad rådigt av dej.

Jag vet inte vad jag gjort om jag varit i din sits... mer än skämts, eller nåt.



Dom killarna fick i alla fall en toppendag på jobbet. :P hahaha

2011-02-02 @ 12:24:14
URL: http://marianova.com/users/ameliawatson/blog

Postat av: Annlo

Fan vad jag älskar din blogg gumman.. du e bara bäst :) <3

2011-02-02 @ 20:21:16

Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 09:04:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback