The race is on

2011-02-14 @ 13:13:30
Jag tävlar mot andra människor hela tiden. Det pågår ständigt olika tävlingar och race runt omkring mig som jag ger mig fan på att vinna. 99.9 % av de övriga deltagarna som på ett eller annat sätt är med i dessa tävlingar, har oftast inte en blekaste aning om att de just är med i ett "All or nothing, life or death" race. Jag är alltid storfavoriten, domaren och oftast också vinnaren i dessa. För eftersom jag ger mig fan på att vinna så ändrar jag gärna regler och villkor så att de ska vara till min fördel. Om jag på något sätt är på väg att förlora så diskas de övriga deltagarna illa kvickt.

Dessa tävlingar pågår så gott som non stop. Står jag i en kassakö?
Då är det ett race mot den lyckligt ovetande männsikan i kassan brevid (gärna en som står längst bak i den kön också, så att fördelarna ligger hos mig). Klara,färdiga, gå -försten att betala vinner!
Fan, hon kommer ju före mig... Men det är ju för att jag har Agda-Gudrun 95 som ska betala hela sitt storköp med enkronor... Faaaaan. Ah, det blir omstart! Deltagarna fuskar! Då finner vi en ny deltagare... Uh, där har vi en som står lääängst bak i kön och har en 14 barn-familjs-hela-månadsköp kundvagn före sig. Haha-klara,färdiga,gå -försten att betala vinner! Oj, men råkade jag vinna? Igen? HA-HA, Sucker! Du har ingen chans mot mig! lällällällällääääläää!

Längst fram i kön vid ett rödljus?
Oh, den där tanten i bilen brevid kommer inte att ha en chans mot mig. Jag kommer att accelerera så snabbt att hon bara kommer att se en liten svart prick försvinna i fjärran! Klara, färdiga, gå -försten att komma upp till 70 vinner!
Wroom, wroom. (här gasar vi lite på plats för inlevelsens skull). Gult, grönt -kööööör!
Men va faaa-aan, tanten är snabbare ju. Jaajaa, men hon har ju en M54793 BMW med 79931884 hästkrafter mot min lilla polo. Jepp, hon är diskad! F-U-S-K! Jävla"#%¤%/)(=)%%¤!"#!!
(Nästa rödljus)
Den dääär ryss-ladan från 1865 med Evert-Beng 165 år bakom ratten ser ju ut att vara en likvärdig motståndare. Klara, färdiga, gå -Försten upp till 70 vinner! (Denna gång så är jag den snabbare av oss)
MOHA-HA-HA (Elak världsherre skratt) sa ju det gubb-strutt! Gå hem och lägg dig! Du har inte en chans mot mig! HA-HA-HA, I RULE!!

Jag tävlar i allt! Och det är lika roligt att vinna varje gång också. För jag bara MÅSTE vinna. Men även om jag är en dålig förlorare;
-Så är jag en ännu sämre vinnare!!

Kommentarer

Postat av: Anne

Du är bara för härlig! Jag ser dig framför mig när du tävlar i rödljusen, sådan var jag oxå en gång i tiden! Puss & kram ♥

2011-02-14 @ 14:44:00
URL: http://anne-lillamy.blogspot.com/

Postat av: mami

toppen skrivet igen<3

2011-02-14 @ 15:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback