Semester.nu, tack.

2010-09-11 @ 11:01:18

Jag vill ha semester. Jag behöver semester. Efter att ha jobbat den 3je sommaren i rad utan ledighet så känner jag nu att jag börjar ledsna på jobbet, livet, klimatet, förbaskat -Allt!
Människor känns surare, trögare, otrevligare och fittigare än någonsin innan och jag är så spyless att jag inte längre klarar av att skaka av mig dessa jävla människor utan de etsar sig kvar och förstör min tillvaro.... Jag är leds på jobbet, jag är leds på livet utanför jobbet, jag är leds på mig själv! (det är inte andra som är problemet egentligen utan det jag ju jag själv som har problem med andra. Alltså är problemet -Jag)

Jag är omotiverat, oengagerad, obrydd och sååååå leds leds leds. Jag skär snart handlederna av mig så förbaskat leds är jag!!!

Suck, vad jag inte orkar energitjuvar mer....

Tack för att jag fick gnälla ut hos dig käre bloggen, trots att jag är leds på dig med.

Fan ta mig, vad jag behöver min semester nu....


Kommentarer

Postat av: Malin

Jag vet hur det känns JAG ÄR I STORT BEHOV av semester jag med min hjärna har slutat fungera :(

Men du har ju inte så länge kvar jag har bara 3 månader typ haha kram!!

2010-09-11 @ 13:11:18

Postat av: mami

ta "lilla semestern" till mig imorgon...hah/kram

2010-09-11 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback