Long time no see (Bio)

2010-09-19 @ 10:33:33
Vi var på bio igår. Kan nästan inte minnas när jag var där sist, det är ju alldeles för sällan som man går på bio nu för tiden...
Hur som haver, vi såg "Resident Evil: Afterlife" eftersom jag och Tompa är Zombie-film fans och speciellt Resident evil har varit en storfavorit för mig sedan 1:an kom ut.
Men tyvärr så blev jag besviken på denna film. Det var alldeles för mycket snack, den var segstartad och det var på tok för få zombisar med! Dock så fick jag dregla över att "brison breake" lillebrorsan var med. Ögongodis.
Såg i 3-D och det var coolt ibland men stundtals så var bilden och texten suddig så att känslan av filmen försvann.
Sen så tycker jag aningen synd om tompa som fick sitta brevid två polska karlar som surrade högt halva filmen och sedan kom på att de var kåta.... Ehhmmff.... Ja. Ni. Vet. De. Hade. Jackan. Över. Sig. Och. Kände. Av. Varandra. Så. Att. Säga......
Oschyst av folk att kladda på varandra i en biosalong... åtminstone när någon annan kan se det! Men vi får kanske skylla oss själva som satt i hångelsofforna längst bak i salongen? Det kanske är den nya "innegrejen" inom dating och sex? Sexdater på bio? Jag har som inte riiiiiktigt hängt med i alla nya sextrendera på dem senaste åren så jag kan ju ha missat att det är inne? Igen. För ärligt talat så känns det lite 1950 tal på något sätt...


Aja, hur som haver... nu halkade jag in på sex helt plötsligt och glömde helt bort vad jag höll på att "prata" om.... så jag lägger ner för denna gång...

Jobb nu. Rösta sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback