Jag skäms för er

2010-09-20 @ 10:26:20

Idag så skäms jag för att vakna upp i Sverige. Jag skäms för alla mina "med-svenskar" som röstar för ett främlingsfientligt parti. Jag skäms för de svenskar som verkar tycka att -Adolf Hitlers principer kanske inte var såå dumma trots allt"!-
Men vafan, hur kan hon jämföra SD med Hitler tänker nu 5.7 % av sveriges sinnesjuka befolkning och är redo att ANONYMT (tror knappast att de vågar stå upp för sin röst) försvara sig med nazistiskt skit propaganda förklätt i fina ord. Jo, jag jämför det med nazism och det var såhär det började med Hitler också. Han blev invald i demokratiska val. Han fick lite makt först och sedan så vet vi ju hur det slutade....

Är det det 5.7 % av Svenskarna vill ha? Ett nytt förintelsen??
Ja, jag är trångsynt, fördömmande och oförstående när det kommer till rasister, nazister, hat och dumhet. Ni är lättlurade idioter som går på vad några välklädda nazister i orakad frisyr säger till er.

Jag skäms för er och jag hoppas att ni 5.7% också till slut fattar att göra det!


Kommentarer

Postat av: Angelika

Bra skrivet! :)

2010-09-20 @ 10:37:36
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Postat av: Sandra

Jag håller med dig, tror också att det nästan är påväg mot förintselsen 2...

2010-09-20 @ 14:25:08
URL: http://ssandrajansson.blogg.se/

Postat av: Anonym

Men vad har du fått det ifrån??!



Jag tror nog bara att väldigt många svenskar är trött på att se ANDRA SVENSKAR vara hemlösa och utan jobb för att vi kan inte ta hand om vårat folk innan vi tar in andra.. Jag har många utländska vänner som gör rätt för sig i det här landet.. MEN dom som inte gör rätt för sig tycker jag kan ta sitt pick och pack och försvinna! Dom förtjänar inte våran hjälp.....

Jag tror verkligen inte att dom är rasister och allt du skrev om krig kommer att hända bara för det här. Och dom flesta röstade på SD för att dom vill ha in något nytt..

Jag själv röstade inte på dom men jag valde mellan dom och ett annat parti. Men jag valde det andra för jag insåg att det gynnade mig själv bättre om det parti hamnade i makten för då har jag fått ett jobb.. Men har jag haft jobb har jag röstat på SD..



2010-09-20 @ 14:59:30
URL: http://maerta.blogg.se/

Postat av: Emelie ♥

Håller helt med dig!

Kolla mitt senaste inlägg! :)

2010-09-20 @ 17:33:59
URL: http://emeliejarnberg.blogg.se/

Postat av: Anne

Piia, jag skäms också! Hur 17 tänker de som röstade på SD? Det har varit det stora samtalsämnet på kursen idag, alla raster = politik! Till slut mådde jag illa; fick veta att några "vänner" i Stockholm är aktiva SD:are, de är inte mina vänner längre.... Förra veckan när manifestationen "utan invandrare stannar Sverige" genomfördes var det så gott som alla på mitt jobb som gick ut, även svenskar. Det kändes jätteskönt! Hurra för dem. Ha det så gott min fina Piia. Kram

2010-09-20 @ 18:11:26

Postat av: Chili

ja de é tragiskt:(

2010-09-21 @ 02:19:16
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det är ganska skrämmande att SD lyckades komma in - något som inte varit möjligt om de övriga partierna lyssnat på folkets åsikter rörande invandringen.



Det är inte bra att bara ta in invandrare - vi måste också hinna med att ta hand om alla. Något som vi uppenbarligen misslyckats kapitalt med!



Att sen vara emot massinvandring är inte detsamma som att vara rasist!

2010-09-21 @ 14:27:41
URL: http://www.henrikolsson.eu

Postat av: Angelika

Den var god Pia. Och Blåbärspaj är också en stor favorit för mig ;-) Receptet är skit lätt. Man gör det direkt i en panna! :-)

2010-09-21 @ 20:02:32
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback