"Hey I put some new shoos on....

2010-09-17 @ 10:51:44

...and suddenly everything is right"

Alla papper som behövs är fixade (förutom dem som ska fixas i USA). Jag har min klänning, fyndade ett par perfekta skor igår på dinsko, vet hur jag vill ha håret, vilka smycken och vad för slags sminkning jag ska ha, har jag också bestämt mig klart för. Det enda som saknas för min del nu, är slöjan... vill ha en kortare, mindre slöja som räcker ner till axlarna ung, och den ska inte täcka hela huvudet utan fästas fast lite fint bak på håret. Men förutom det så är jag alltså i stort sett redo för att gifta mig nu! (Tomi har inte en blekaste om vad han ska ha på sig än, men han ska nog hyra tux där borta endå så det är okej.) Halsbandet är jag lite osäker på om jag kommer att kunna ha på mig eftersom... jag inte har det än utan önskar mig det i morgongåva present av tomi... Men med presenter kan man ju inte vara 100% säker så jag får ha en plan B för detta...
Eller så pikar jag min blivande man så pass mycket att det enda han (vågar) kommer på att köpa är halsbandet som jag vill ha! hihih, evil mastermind at work!

Skorna är jag så sjukt nöjda med. Nu gäller det bara för mig att lära mig att gå ordentligt i höga klackar innan den stora dagen så att jag inte ramlar platt på fejjan inför Elvis himself (och dem som kollar på våran cermoni via webben). Det vore en av få saker i världen som faktiskt skulle få mig att skämmas...

"Yoga for the body" och balansövningar på Wii fit alltså VARJE DAG nu tills vi åker!


(http://www.elvischapel.com/, ska ni gå in på ni som vill se när vi gifter oss, börja påminna mina nära & kära redan nu.)


Kommentarer

Postat av: mami

skorna var jättefina!!! riktig fynd...o såååå snygga på dig! jag tyckte du gick rätt bra med dem redan...spring, limousine åker nu, hihihi och du gjorde det också!!! går i dem varje dag en liten stund så att dem verkligen blir ett med dina fötter!!kramiz

2010-09-17 @ 11:26:34

Postat av: Anonym

Piia...det enklaste möjliga..,då håller kärleken livet ut...

2010-09-17 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback