Flytt

2010-10-02 @ 19:19:40
Nu har jag inte skrivit på några dagar igen.. jag som skulle bättra mig och allt.
Men jag har faktiskt en BRA anledning denna gång, inte bara lathet och försummelse (är det ett ord?). Vi fick nycklarna till våran nya lägenhet i torsdags, tidigare än vad vi vågade hoppas på, så det blev plötslig inflyttning redan samma kväll/natt. (För vi fick kånka, kämpa, svära, lyfta, släpa, packa och plågas en bra bit in på natten!)
För med en så fin lägenhet som våran nya är jämfört med våran gamla, äckliga, fula och sunkiga så ville vi komma dit så fort som möjligt.

Nu bor vi inne i stan. Och jag är så nöjd, glad och hemkär att jag aldrig vill lämna min lägenhet. Jag vill helst av allt bara sitta på min nya soffa och titta på mitt nya hem. Jag har egentligen inte alls tid att jobba just nu. Tur för mig att jag bara har morgondagen kvar att jobba och sedan så börjar semester.

En liten uppdate. Och en ursäkt till mina 3 "fans" varför jag inte har skrivit på några dar. Den är 110% godtagbar. Tror jag...

Nu ska jag fortsätta med att stirra på mina nya väggar.

Ajöken löken fröken.

Kommentarer

Postat av: J. -17 och mamma till Julius

Ha en bra helg :)

2010-10-02 @ 21:44:18
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Postat av: mami

ooh..jag vill flytta till en sån lägenhet också!!!

2010-10-03 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback