What's in your bowl?

2010-11-30 @ 08:12:02
Jag har tänkt (publiken häpnar) lite på en sak. Jag älskar tv och jag har många olika must see program. Men sen så har jag insett att det finns alldeles för mycket skit på tv också. 10% av allt som visas är bra tv, men 90% är verkligen bara... skit. Så varför inte då göra ett program som handlar om just... skit? Har en idé om ett program som jag hoppas att ett större Amerikanskt tv-bolag så småningom ska köpa av mig.

Det ska vara en typ av "reality" serie som handlar om unga par med toalettstols problem. Skavsår/blåmärken på rumpan av en oskön toasits, avdomnade ben av felaktig höjd, och störande moment med vatten som skvittrar upp i baken när korvarna landar i vatten som står alldeles för högt i skålen gör att paret är nära skillsmässa av frustrationen som alla osköna bajsstunder har fört med sig.
Så i första delen av halvtimmes programmet så får paret ge sig ut på jakt efter den perfekta toalettstolen. De får prata med avföringskonsulenter, besöka porslinskåls fabriker och gå på toabutiker för provsittningar. De får disskutera för och nackdelar med automatspolande stolar (för: nästa person som ska bajsa slipper otrevliga överraskningar och fartringar. emot: det är INTE roligt när det börjar spola mitt i ditt bajsande!) och så småningom ensas om den perfekta sitsen för just dem.

Reklamavbrott.

Efter reklamen så gör vi ett återbesök hos paret. De har då haft den nya porslinskålen i en månad och nu för vi höra hur det har gått för dem. Har deras avföringsproblem löst sig, har de varit hårda eller har problemen klumpat ihop sig som harlortar? Känner de sig mer lyckliga nu? Räkte det med bara en stol eller var de tvungna att helt enkelt köpa två för att bli nöjda? Har de sluppit blåmärken på skinkorna? Tvättar mannen händerna efter en lyckad bajsning? Hur är de i magen efter allt detta?

Ja, det får vi endast veta om vi kollar. (kom igen NBC, FOX, MTV, ABC m.f. Jag är öppen för affärer, make me an offer I cant refuse!)
 
Jag tänkte döpa detta program till "What's in your bowl" alternativt "Etreme home toiletting".

Som sagt, med så mycket skit som endå visas på tv, varför inte då göra ett som handlar om... skit?

Kommentarer

Postat av: Blondie!:)

hahahahahahahhahahha, taaack detta behövdes!:)

2010-11-30 @ 08:53:48

Postat av: mami

helt otroligt...vars får du allt det här???? hah

2010-11-30 @ 09:10:29

Postat av: Anne

Du är för härlig! !Min älskling låg dubbel när han läste din blogg idag ska du veta!Stor kram på din min älskling!

2010-11-30 @ 15:31:24

Postat av: Annie

vill du bli veckans blogg på min blogg ? :D



klicka på länken där ---> http://anniemartinhos.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html#comment

vinnaren utses 10/12 alltså nästa fredag :)



om du inte är intresserad eller inte vill vara med så radera den här kommentaren .

kram♥

2010-12-03 @ 22:19:41
URL: http://anniemartinhos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback