Shes back! (the man behind the mask)

2010-11-14 @ 10:20:36
Bonjour allihopa! (dvs Johan & Linda som höll på att lyncha mig vid middagen igår för att jag inte har bloggat på länge.)

Jag har visst vant mig av från bloggen helt och hållet sedan semestern. Jag märkte detta nu när jag skulle logga in, jag hade totalt glömt bort lösenordet! Så jag kan då hålla med om att det var ett tag sedan jag skrev.... Förlåt.

Men som sagt, man kan vänja sig vid saker och man kan ännu lättare vänja sig av med dem, men efter hoten som jag har mottagit så lovar jag er att jag ÄR TILLBAKA! (Yäääähhh alla 5 som läser detta reser sig upp och gör vågen och vrålar "Piia, -klapp klapp klapp- Piia")

Jag ska berätta om resan. Lovar.
Jag ska detaljerat beskriva hur det är att vara gift. Lovar.
Jag ska skriva allt om sexlivet i ett äktenskap. Skojar.
Jag ska skriva inlägg som inte ger någon någonting och är så meningslösa att man känner hur livet sugs ur en. Lovar.

Men andra ord. Jag är tillbaka! Lovar.

Men nu hinner jag ej skriva mer än såhär, måste till jobbet.


By the way, jag har en iphone4! (alla som har träffat på mig sedan jag köpte den har redan hört det 6542893 gånger) Ifall att någon har missar det.


Ny rapport får ni ikväll. Lovar.

Kommentarer

Postat av: Teija

JA Vi har saknat dig och ditt blogg!!!!!!!

2010-11-14 @ 10:27:13

Postat av: Anne

Äntligen! Har saknat din blogg!!!!! Välkommen tillbaka. Kram frun <3

2010-11-14 @ 12:11:07

Postat av: Helena

Piia-Klapp klapp klapp-Piia

2010-11-14 @ 16:21:21

Postat av: Blondie!:)

Finally!!!;D

2010-11-14 @ 19:56:10

Postat av: mami

JIHHUUUUU...she´s back!!!!

2010-11-15 @ 10:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback