Känner mig naken

2010-11-16 @ 14:46:51

Tomi och jag har tagit av oss vigselringarna.
Men få inte panik, ingen skillsmässa på gång här inte, vi har bara varit och lämnat in dem på guldfynd för att få dem graverade. (jag hör våra mammor pusta ut av lättnad) Vi köpte ringarna innan vi hade fått bekräftat från kapellet att vi fick gifta oss där så vi ville inte gravera dem då, ifall att någonting skulle ha gått galet och slutat med att vi inte lyckades gifta oss just 101010.

Hade just vant mig vid ringen så nu känner jag mig väldigt naken och kal utan den. Tur att jag fortfarande har mammas och pappas förlovningsring (en fin gest av mamma, hon tyckte att det var fint ifall jag har en ring med pappas namn och en med tomis namn, eftersom vi inte har förlovat oss så ser det dessutom mer "married" ut med två ringar.) annars så hade jag känt mig ännu mera naken. Skinnflådd faktiskt. (Tomi som inte har nån ring alls just nu ser bara... helt fel ut!)

Saknar min ring och hoppas att det går fortare än på "några veckor" som kvinnan i affären trodde...

Hoppas att hon RINGer snart och säger att RINGarna är klara så vi kan spRINGa till guldfynd och betala nån hundRING för våra graveRING. Nu blev detta boRING. Ska byta om till stRING innan jag börjar se på "lord of the RINGs".


Kommentarer

Postat av: mami

älskar er....så bra skrivet igen!!!!

2010-11-16 @ 15:01:32

Postat av: Anonym

dfbg

2010-11-16 @ 15:18:36

Postat av: Anne

Pust, blev ju lite orolig,hjärtat hoppade upp i halsgropen ett tag, hahaha.... Kram

2010-11-16 @ 16:22:37

Postat av: Cassie

Kom och bli dagens blogg hos mig ^^



Direkt länk -> http://casielyn.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-1.html#comment

2010-11-17 @ 06:45:45
URL: http://casielyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback