Drömmar om... säd?

2010-11-27 @ 09:25:47

Jag kan hålla med om att det inte alltid är sådär super upphetsande att höra om vad andra människor har drömt. Men jag drömde så förbaskat konstigt/sjukt/äckligt/kleggigt häromnatten att jag bara måste skriva om det. Och eftersom bloggen heter piiano så har jag laglig rätt att göra så. Sen om det vittnar om min sjuka fantasi eller bara ytterligare bevisar att jag borde söka  professionell hjälp, lämnar jag till er att dömma.

Jag drömde faktiskt nått så normalt att det regnade spermier. Jepp. Istället för vatten som föll det ner spermier, stora som medicinbollar från skyn. Och om en tjej (oavsett ålder) blev träffad av en av dessa jätte spermier så blev hon omedelbart gravid i 7:e månaden. Alla vaginakönade varelser sprang runt i panik för att slippa få ett jätte säd i huvudet, medans jag sprang runt och gjorde mitt bästa att för att bli träffad av ett! Men det var som om spermierna hade någonting emot mig för de missade mig hela tiden, alla andra runt omkring fick spermieregn på sig utom stackars lilla Piia. (Men eeuuuhh)
Jag tycker att drömmen ger ju låten "It's raining men" en helt ny innebörd... (men seriöst Piia, Euuuhhh!)
Jaa... inte lätt inte. Månne om jag har mer bebifeber än vad jag själv insett?

Nåväl det var min sper... menar, dröm det. Jobb hela helgen. Ciao.

("Som vanligt är det tjejen i bloggen som har skrivit brevet")



Kommentarer

Postat av: Angelika

Haha, du är så söt Pia med alla dina tankar, fantasier och nu även drömmar! ;-)

2010-11-27 @ 22:02:45
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback