www.hårresandestarkkaffe.NU

2010-05-18 @ 07:53:47
Jag är nyvaken. Klockan är mitt i natten (jag har vänt på dygnet helt och håller svar: JA!) och jag gick och la mig för 4 1/2 timme sedan. Vilket är lika med att jag är på skit dåligt humör this morning!

www.hårresandestarkkaffe.NU? Nä, www.litervismedhårresandestarkkaffe.Nujävlattpåengång skulle jag vilja påstå att jag är i behov av just nu...

Fy fan vilken lång och jobbigt dag jag har framför mig.... Världen kan gå och skita ner sig för jag tycker synd om mig själv. Sådeså. Fy fan för allt. Jag är mobbad och orättvist behandlad. Jag känner av pollen och ögonen kliar & rinner och säker har jag en massa andra sjukdommar till som jag är drabbad av just idag! I just cant catch a break!!!

(Vadå, menar ni att jag är patetisk när jag är nyvaken? Nää aaaaldrig jag va?)

Jag vill sova.... åh, så grinig jag är denna morgon. Att jag aldrig kan gå och sova i tid när jag vet att jag måste upp före själva FAN och hans crew!


Skyll på sig själv, som mor hade sagt... (så f-n heller att jag ska, jag står fast vid att det är synd om mig!)



Jag är jävligt söt och snäll av mig.... NÄR JAG SOVER!!!!


Kommentarer

Postat av: mami

haloo där...fast jag säger att skyll på dig själv, skyller du ändå alltid på mig....eller?? heheee...

2010-05-18 @ 09:42:33

Postat av: Teddi & Janna

Söt design, gjort den själv?

2010-05-18 @ 15:44:30
URL: http://johanssonguron.blogg.se/

Postat av: melina

Fin blogg (:

2010-05-18 @ 20:42:57
URL: http://meelajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback