Urförbannad!

2010-03-12 @ 21:54:51

Tick tack, tick tack, tick tack... TICK TACK, TICK TACK, TICK TACK.... TICKTACKTICKTACK!

Fan om inte klock h-vetet slutar ticka så förbannat högt så åker den snart ut genom rutan!!!!

Jag har lite svårt att komma på vad av allt som rör sig i mitt huvud jag ska skriva om just nu. Och när jag sitter här och tänker, funderar och försöker att välja ett ämne att hålla mig till så är det som om klockan bara tickar högre och högre för varje sekund som går!

Det är som om den säger Skynda, skynda, skiv nått, skriv nått, skynda skynda...


Så då ska jag vara trotsig och INTE skriva någonting alls!

Tack för det Ur fanskapet nu får inte alla mina 3 läsare veta vilka knäppa tankar som jag går tänker på idag!


Dumma kokko klocka!


Jag är UR-FÖRBANNAD nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback