Tagen på bar gärning!

2010-03-13 @ 09:57:14
"Wait, I can explain, It´s not what it looks like!"
"Vänta, jag kan förklara, det är inte som det ser ut!"

Varför säger folk (på tv iaf) så när de har blivit tagna på bar gärning med att vara otrogna? Varför? Är det bara på film man säger så eller säger folk faktiskt så i verkliga livet också? Jag har kommit på ett gammalt ex mitt i akten en gång men ärligt talat så minns jag inte om det var någon som ville förklara något... de var mest upptagna med att  försöka skydda sina känsliga kroppsdelar från att bli sönderslagna (jag var rätt våldsam av mig när jag var yngre....).

Men jag tycker att det är väldigt komiskt att det verkar vara den obligatoriska frasen när man blir tagen på bar gärning.

-Vänta jag kan förklara, det är inte som det ser ut!

-Jasså? så ni rensar alltså inte torskfileér på ett norskt fiskeri? (?!) För det är vad det ser ut som!


------

-Wait I can explain, its not what it looks like!

-Explain what? How she suddenly started choking and you just had to do the heimlich maneuver to save her, when all of a sudden, you dropped all your clothes and she unfortunately fell and landed on your penis?!?!?!


hihi. Jag finner det komiskt iaf. Jag skäms (som johan hade sagt)!


Frukost, dusch, jobb och sen äntligen lördagsmys! T-boy somnade igår -En kvart in på filmen som vi skulle se!
Hoppas att han orkar vara vaken lite längre ikväll.


Morgonmys i sängen med varsin laptop i famnen!

Kommentarer

Postat av: mami

har inte tid att skriva nu...skriver sen! kram för dagen iaf...älskar dig/min daughter!!!!!!!

2010-03-13 @ 11:07:23

Postat av: Althea

Haha, ja du har en bra poäng där iaf! Ha en skön dag =)

2010-03-13 @ 12:18:30
URL: http://altheatrollet.blogg.se/

Postat av: mary jane

fråge stund på bloggen,

fråga och du blir skriven på min sida! =)



puss puss, M.J =)



www.maaryjanee.blogg.se

2010-03-13 @ 17:45:20
URL: http://maaryjanee.blogg.se/

Postat av: mahira

fin blogg :)

2010-03-13 @ 17:53:13
URL: http://juustinbieber.blogg.se/

Postat av: Lina

:)

2010-03-13 @ 19:27:54
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback