See ya.

2010-03-04 @ 17:09:43
Nu ska vi snart åka mot flygplatsen. Vi åker ner till Stockholm ikväll och ska sova hos Tomis brorsa och hans sambo en natt. Vi ska äta middag ihop ikväll och bara umgås. Imorgon så bär det av mot Tallin tillsammans med mallo och kenneth. Ska bli så kul att åka på kryssning. Jag är så gott som uppvuxen på en Finlandsfärja så jag älskar verkligen att cruisa på havet.

Så, ni får helt enkelt klara er utan några uppdateringar på bloggen fram till söndagkväll. (ni kommer knappt att märka att jag varit borta ens skulle jag gissa!) Men om någon mot all förmodan skulle drabbas av lite abstinens så kan ni ju alltid börja läsa bloggen från början igen. En liten trip down memorylane så att säga.

Nä, nu ska jag fixa mitt ansikte lite innan det blir stressigt.

Ha en bra helg allihopa!


"Leaving on a jetplane, dont know when I´ll be back again!" (söndag)


"Cockpit är ett väldigt snoppladdat ord!" (ha ha) 

Kommentarer

Postat av: mami

Tänk på mig oxå där i Tallin...gud vad roligt vi hade!!! om ni får hälften så roligt då är resan redan lyckad, hehee...varna Malin om det där träminigubben som kan röra på sig...o kom inte så sent till båten som jag gjorde/ heipparallaa ja hyvää matkaa...

2010-03-05 @ 10:13:17

Postat av: Sara

Ha en jättekul resa gumman. :-)

2010-03-05 @ 10:55:17
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback