Män är från Mars, Kvinnor är från Venus?

2010-03-14 @ 18:34:17

Sambon min fick en ny anteckning i sitt intressehäfte idag skulle jag gissa...
Imorse så tog jag på mig ett par byxor som jag inte har haft på mig på länge och blev glatt överraskad av att de kändes mindre tighta än vad de gjorde sist. Jag började därefter att klämma på mina armar och lår och insåg att min kropp faktiskt har blivit liiiite slimmare. Vilket jag givetvis ville att Tomi skulle notera också.

Jag: TOMI, Känn vilka muskler jag har fått på armarna!!!!!

(Han klämmer lite halvhjärtat på min överarm utan att ta blicken ifrån dataskärmen)

Tomi: Mmm... Wow. Värsta Arnold armen...

J: Oh oh oh, känn på mina vader, de är hårda som lycktstolpar!!!!

T: (blicken fortfarande låst på skärmen) Mmm... mmm... jätte hårda.

J: Oh oh OOOH min mage måste du bara trycka på, har fått ett sexpack ju!!!!

T: Mmm... Värsta bobybuildern är du. Mmm....

(Här har jag fattat misstankar om att min sambo varken lyssnar eller bryr sig)

J: Sen så kan jag ju hoppa ifrån en bro och dränka mig själv också?

T: Mmm... Wow... Mmm... Jätte duktig är du. Mmm...

J: FAN du älskar ju inte mig längre!!!

Sen så vänder jag mig om och klampar iväg därifrån med högljudda steg.


Tomi: ..Vad hände?...Vad tog det åt dig nudå.....??



Ibland så är det som om vi befinner oss på helt skilda planeter.

(räknas detta som en känslomässig fälla?)



The dramaqueen has left the building!


Kommentarer

Postat av: rosemarie

heej sötnos,

måste bara säga att du har en

grymt härlig blogg, fin också!



Är allt bra idag? :*

kram ! <3

2010-03-14 @ 20:24:34
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Postat av: mami

hohooooooooooo...härligt att läsa!!!..ser liksom er framför mig, heheee! älskar att läsa dina tankar!

2010-03-14 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback