Jag drar till fjällen.

2010-03-15 @ 13:27:12
Rättelse: Jag VILL dra till fjällen!

När det är så vackert vårvinter väder ute som det är nu så kan man inte annat än längta till backarna.
Undra om man kanske skulle satsa på att ta sig i väg till helgen? Åtminstone till Pullinki om inte längre. Det är fint där. Minst ett besök i Pullinki per år är ju obligatoriskt!

Synd bara att jag är pank. Helt bararslad! Tallin resan tog mina sista mynt.... Men jag har ju faktiskt ett kreditkort gömt någonstans!!! Räknas inte det här som en akut händelse? Att vara ute i naturen och få motion borde väl vara godtagbara skäl till att få använda det avskyvärda kortet? Eller om jag nallar lite från LV resekassan? Det borde väl vara okej? Bara för den här gången....?

Nej! Får inte! men vill åka backe!!

Aja... får väl helt enkelt vänta till lönen landar på kontot....

Suck.


Att jag aldrig får som jag vill! (Det där tror jag inte ens på själv!)


Jag vill till fjällen NU, HELST IGÅR!

Kommentarer

Postat av: Lina

Det vill jag också :O

2010-03-15 @ 17:37:35
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Postat av: mami

och jag vill ta fram mina slalomskidor.....

2010-03-16 @ 09:17:16

Postat av: mami

nu har du skidor, pjäxor, slalomdress, stavar, pengar...bara att åka!!! ta mycket härliga bilder!!! du får gärna tacka både fadro and me,hih

2010-03-16 @ 20:16:11

Postat av: blondie!:)

pullinki hade inte varit helt fel nu! har dock aldirg varit där haha!:D men har hört av andra att det är skitfina backar:)

2010-03-16 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback