Du Också.

2010-03-11 @ 11:48:28
Det slog mig idag, nyss, för 20 minuter sedan att -Jag ÄLSKAR U2!
Förut så avskydde jag dem, sen så hörde jag markus fagervall framföra en av deras låtar och jag tänkte att just den låten kanske är rätt bra endå. Sen då har kärleken sakta men säkert vuxit fram efter det...

Och idag så vaknade jag och förstod att jag faktiskt älskar dem! Nästan alla låtar med dem. Nu vill jag inget hellre än att åka och se och uppleva en konsert med dem!

Vissa saker tar det helt enkelt tid att vänja sig vid. Först avsky, sedan börjar man omedvetet att vicka huvudet med till musiken och slutligen så kommer kärleken för den. Men som man säger:

Kärlek börjar med bråk!


Kommentarer

Postat av: Wickström

Mycket bra låt!

2010-03-11 @ 18:49:38
URL: http://wickstromj.blogg.se/

Postat av: mami

bättre sent än aldrig...det finns så många bra låtar..ooh,ooh,ooh

2010-03-12 @ 09:51:13

Postat av: blondie!:)

back in business!:) dom är grymt bra!:D dom kommer väl till sthlm i sommar? eller har jag hört helt fel?:) haha

2010-03-15 @ 11:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback