Varför?

2010-06-19 @ 22:22:46
Jag är ensam hemma ikväll. Det har gått bra och jag har faktiskt njutit av att få lite egentid. Fram tills nu vill säga... Nu har tankarna och funderingarna kommit ifatt mig. Jag är ensam. Så otroligt ensam. Jag saknar, jag sörjer, jag tänker tillbaka och jag har ont. Mitt hjärta blöder ikväll.

Jag lyssnar på Elvis och minns min barndom... jag minns min pappa.

Varför gör det så ont? Varför var du tvungen att lämna oss? Varför, varför varför??

Varför... Det har jag frågat mig själv ofta på sistone...

Jag är inte stark nog att vara själv ännu. jag behöver ha människor omkring mig.

Lyssnar på Elvis ikväll och minns min barndom... jag minns min pappa... 
Denna låt är så fin.

 



Min gumma ringde som en räddande ängel just och bad mig komma och hämta upp henne. Vi ska åka till Boden och hämta hem killarna. Det behöver jag. Mina vänner. Ni betyder så mycket för mig, ni vet vilka ni är.



Kommentarer

Postat av: mami

vi är lyckliga som har många vänner...tack för det!!! ha en fin dag, trots allt, idag min sötis!

2010-06-20 @ 08:32:19

Postat av: Angelika

Tack fina Pia! fast vi har ju redan setts så vi har ju sagt allt detta Live redan :) Ska bli kul med en liten knodd =) Ta hand om dig! Kraam

2010-06-21 @ 09:54:46
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Postat av: Anonym

Hejsan :) allt bra med dig?

2010-06-22 @ 13:16:12
URL: http://baracaroliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback