Vart tog vägen vägen? Vi åker på en åker!

2010-07-04 @ 10:05:29

Oj, herra mun jekale (känt uttryck mellan mig och en till!), vad tiden går fort.
Vi är en bit in i juli nu redan, sommaren är snart över (förlåt, alla ni som har semester, menar inte att deppa er!) och hösten väntar runt hörnet. Det är, sånär som på 2 dagar, 3 månader kvar till vi ska till USA. Och vi har inte ens bokat ett Kapell, vi har inte bokat bil, jag har inte köpt klänning, vi har inte bokat "honeymoon suit" eller en endaste hotellnatt överhuvutaget och inte heller har vi bokat några flygbiljetter till Stockholm!!! PANIK!!!!
Shit, med tanke på hur fort detta år har gått so far, så är det oktober innan jag ens har hunnit smälta och bajsa ut kebaben från igår!!

Nu jävlar, fixa, fixas -FIXADES!!

Jag förbannar att jag är så jävla slö och oorganiserad!

Behöver jag ens påpeka att vi inte har varit och kollat på ringar än....?

( Jalla jalla, på oss två nu alltså! )


Kommentarer

Postat av: mami

hah...inte har jag bokat biljett än heller, men gör det till veckan...JAG SKA MED..slutsnackad!!!!!kram

2010-07-04 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback