Ro..ma-n..tik?

2010-01-12 @ 21:20:35
Igår när jag kom hem från jobbet så kom Tomi inspringande till hallen och mötte mig med ett stort leende.

Tomi: I have a surprise for you!!

Jag: ELVIS?!?!!

T: Va? Ehh...? nä?

J: Nähä... (ser lite låtsas purken ut) Vad är det då?

T: Taaadaaaa! (tar fram en bukett Tulpaner som han har hållt bakom ryggen) Hä-är, varsågod!

J: Jaha.. Tack! Vem har du fått dem av?

T: Määh, vadådå? Kan man inte få ge sin tjej blommor bara för att man känner för det någon gång?

J: Joo säkert, men allvarligt, vem har du fått dem av?

T: ...(muttrar lite lågt)..En chaufför som kommer upp från Holland en gång i veckan, han hade en massa blommor som skulle kastas om inte vi tog dem.

J: Det där sista hade du inte behövt säga.

T: Förlåt... Ska jag sätta dem i en vas nu?

J: Gör du så.



Romantik? Är det någonting som man äter?
För det här med mat kan varken jag eller Tomi.


Romantik. Ja, vad i allsin dar kan det vara?

Kommentarer

Postat av: Heidi

HAha fast lite gulligt ändå eller hur?? :D



Nej Egypten har jag inte varit i än....skulle vilja uppleva det...



På tal om jobbiga försäljare så var dom asjobbiga på Dominikanska........fast dit vill jag oxå igen.....



Ska längta bort till värmen ett tag nu o gå o lägga mig....:)



Kram på dig kusin!!

2010-01-12 @ 22:53:03
URL: http://heidin72.blogg.se/

Postat av: Angelika

Men det var väl sött att han tänkte på dig! Fanns säkert flera som inte ides ta med sig några hem till sina sambos! Det är ju faktiskt tanken som räknas ;) Kram

2010-01-12 @ 22:59:31
URL: http://www.CrazyAngie.bloggplatsen.se

Postat av: Piia

hihi, jo, det var faktiskt ganska så gulligt. Jag har bara en irriterande vana att lyckas förstöra de fina stunderna ibland! ha ha ha ;)

2010-01-12 @ 23:29:15

Postat av: mami

denna Tomi!!!puss på han...heheheeee

2010-01-13 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback