Puberteten slog till på nytt

2010-01-26 @ 21:03:24
Jag tror minsann att jag börjar bli sjuk. Känner mig lite halv krasslig faktiskt. Är lite snorig, halsen värker smått och min röst låter som om jag vore en tonårsgrabb som just har kommit in i målbrottet. Det skär som till ordentligt stundtals när jag pratar. Det var lagom kul att ropa ut i högtalaren att vi skulle stänga för dagen på jobbet.... "Vi stä-Ää-Ä-änger snart". Aningen pinsamt kanske.

Det är länge sedan jag var ordentligt sjuk sist. Ovanligt länge sedan faktiskt. Annars brukar jag vara den som har halsfluss och inflammationer stup i kvarten! Kan inte ens minnas när jag senast åt antibiotika.. Vanligtvis så brukar jag räkna antibiotika som en del av min matkost, men inte på länge nu som sagt.

Får hoppas att det bara är något tillfälligt. Vill ju inte missa personalfesten som är på lördag!


Håller både tummar och tuttar för att jag inte ska bli sjuk!

Kommentarer

Postat av: mami

du träffar ju mest snoriga småbarn på jobbet, inte konstigt att du samlar alla virus o bakterier! försök ge en rejäl C-vitamin chock till kroppen...två-tre brustabletter med lite vatten o t.o.m ett kilo apelsiner i samma veva, ajöss med snuvan!! kram till min sötis!!!

2010-01-26 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback