Nostalgi afton

2010-01-06 @ 16:26:56
Denna morgon har vi haft den mest slöa morgonen, ever. Vaknade ganska tidigt, hämtade laptopen till sängen, läste nyhetsidorna tillsammans, käkade frukost där vi låg och kollade sedan några avsnitt av "Jims värld" och "little britain". Det var inte alls länge sedan vi klev upp ur sängen för den här dagen.  Det är så sällan som vi båda två är lediga samtidigt så man får ta vara på mornarna som vi har ihop.

Jag hade planer på att vi skulle ha tagit in på hotell idag och gått ut på fin middag. Kanske tagit någon öl och sedan bara snuska på hotellrummet, men då Tomtom måste upp till jobbet klockan 6 imorn bitti så var den idéen tvungen att läggas på hyllan. Till någon annan helg då alltså.

Så det får bli plan B: Korvsoppa och Wii spel. The next best thing så att säga. Jag fick ett plötsligt sug att spela Super Mario (8-bitars forever!) så vi åkte till Toys och köpte New super mario bros till Wii. Ikväll blir det nostalgi afton på hög nivå!

Så nu vet ni var ni hittar mig. Där jag nästa alltid är endå. På soffan.


Korvsoppa, Mario, eventuell snusk och ledighet -Kvällen ser lovande ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback