Jah bär inde schjug ländre!

2010-01-30 @ 12:19:48
Jag är frisk, jag behöver inte snyta!

Om jag säger det nog många gånger så kanske det blir så?

Power of mind kan vara en stor kraft.

Nu måste jag försöka orka masa mig till stan och inhandla ett par leggings inför kvällen. Jag hoppas bara att jag får må aningen bättre än vad jag gör nu. Har verkligen sett fram emot denna personalfest hur länge som helst, så jag vägrar missa den! Om jag så skulle ligga i koma så ska jag inte missa det!

Men nog önskar jag att jag inte hade mått så här skit.....



Kommentarer

Postat av: mami

hoppas att du trots allt får en jätte rolig kväll! Jag är nu trött efter Anna-Lisas begravning i Boden, var ändå skönt att träffa 4 kvinnor från det gamla tiden när vi jobbade tillsammans!!!kram

2010-01-30 @ 18:20:53

Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2010-01-30 @ 19:20:05
URL: http://tessekakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback