Jag vill vad sa jag?

2010-01-04 @ 11:19:03
Idag lider jag av symtom som: uppblåsthet i magen, Illamående (fick upp spya i munnen nyss! eeeyyhh), ryggont, känslig kissblåsa, ömma pattar och  en enorm lust att gråta en skvätt (utan en vettig anledning givetvis). Nu förstår jag att det är några läsare som reagerar direkt, aaahha -Hon är gravid den där Piia!
Men se där går ni bet. Jag är skengravid. Jag får mina perioder då kroppen försöker lura mig till att skaffa en liten bebis med att demostrera hur underbart och lockande det är att vara gravid (verkligen tilltalande symtom!). Men se det går jag inte på! Jag är inte så dum att jag låter mig bli lurad av mig själv. Tji får du biologiska klocka! Någon mamma blir det inte av mig!

Nej, när min klocka ringer så Snoozar jag!

Kommentarer

Postat av: mami

heheee, bra skrivet...kom ihåg hur det kan kännas!!!usch...

2010-01-04 @ 12:40:00

Postat av: Tessan

jätte fin blogg :)

2010-01-04 @ 12:56:42
URL: http://tessanaslin.blogg.se/

Postat av: Sara

Haha. Mitt vad det är, bara för att du är så kaxig, står du väl där med en barnvagn om några månader.

:-P Nej, men jag förstår så väl hur du menar, har varit med om samma sak...

2010-01-04 @ 21:44:28
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback