Jag bjuder!

2010-01-19 @ 01:17:58

Jag drabbades av en liten blackout här för en stund sedan. Och under denna blackout så fick jag se en liten glimt av framtiden. Denna framtidsvision visade att jag kommer att ha löjligt mycket pengar inom kort och kommer inte att behöva jobba en minut till i resten av mitt liv, om jag så skulle önska.

Så, J & L, jag följer gärna med er till Barcelona så fort dessa miljoners-biljoners-triljoner kronor bara har satts in på mitt konto. Och när vi endå har vägarna förbi, så kan vi väl kanske titta in till Las Vegas och Karibien en sväng också? Jag bjuder på de 5-stjärniga hotellövernattningarna! (Maten får ni dock stå för själva.)


Ska ta och logga in på internetbanken och se om pengarna har kommit in än så att vi kan börja planera.




Jag vet inte om det hör hit att blackouten inträffade just som jag slog huvudet hårt i skåpluckan....??



Kommentarer

Postat av: mami

vad du vaken så sent, 01.20??? då kan man gå mot skåpet av trötthet,heh...äiti puhaltaa niin puckla paranee...

2010-01-19 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback