"I just a dreamer..

2010-01-10 @ 10:26:08
....I dream my life away" (sjunger Ozzys låt)

Jag är så utlandsugen nu att jag håller på att gå i bitar! Ungefär var 3:e månad så bara måste jag göra någon typ av resa (kort eller lång spelar mindre roll) annars blir jag väldigt jobbig att leva med. Men är det verkligen 3 månader sedan Rom? Ska räkna lite snabbt på fingrarna... Nej, det är knappt två månader sedan vi var dit. Hmm, fort kom rastlösheten tillbaka!? Har nog mycket att göra med den extrema kylan som plågat på sista tiden skulle jag tro...

Sen så är det kanske inte så hälsosamt (för sådana som mig iaf) att se 3 avsnitt av "när och fjärran" i rad! Jag var gode nära att boka mig en stol på första bästa flyg till Kambodja igår!!!

Jag pratade med min käre far i morse. Vi drömde oss bort till medelhavet en stund. Han är likadan som jag. Kan sitta i timmar och kolla runt på resesidor och bara fantisera och drömma. Drömma om värme, äventyr och den själsliga tillfredställningen som bara en bra resa kan ge...


Jag står här, halvt färdigpackad redan och väntar bara på att få sällskap med mig. Anyone! Just give the word and we are off!


Var? Spelar mindre roll. Hur länge? Spelar än mindre roll. Bara vi drar till värmen och ljuset!


Bon voyage?





(Tittar på Tomi med stora puppydog ögon.... Snyft. Snäääälla baby! Jag ska aaaaldrig mer gnälla eller be om någonting mer i resten av mitt liv om vi bara åker någonstans nu!! Pleeeaaaase????!!)


Kommentarer

Postat av: Heidi

Åh jag hade sååå gärna oxå åkt iväg nånstans nu! Är så trött på snön, kylan, mörkret! JAg sitter och planerar vår nästa vinterresa för fullt....undrar vart vi drar nästa gång....?? Just nu ligger Egypten rätt högt i önskelistan...

2010-01-10 @ 20:43:11
URL: http://heidin72.blogg.se/

Postat av: mami

en gång till...utan drömmar inget liv!!!! så jag fortsätter att drömma oxå!

2010-01-11 @ 08:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback