Härliga Tisdag?

2010-01-03 @ 09:57:18
Eller...? Näfan, det är ju faktiskt söndag! Jag hade kunnat svära på att det var mitt i veckan nu! Cheeseses vad man blir snurrig och virrig av alla lediga dagar som nu varit lite hursomhelst. Var ju ledig nu torsdag och fredag sen så jobbar jag helgen, så för mig är det dag två av min arbetsvecka -Alltså tisdag. Vilket betyder att Top Gear borde visas på tv ikväll! Joo, annars tänker jag skriva ett Argt Brev som jag ska skicka till.... Ingen. Men jag tänker onda tankar! ha, det visar allt gubbarna på tv-huset... precis ingenting. Som vanligt så blir ingen annan straffad av mina tankar än jag själv. Men i mitt huvud så har jag allt visat de jävlarna, och om de bara visste vad jag har tänkt tanken att tänka på, så skulle de allt be om ursäkt för att de har gjort... absolut ingenting mot mig! Och allt som har hänt är att jag har ödslat energi på att störa mig på folk som inte ens vet vem jag är, och gett mig själv en rejäl huvudvärk på köpet också.

Så sensmoralen i historien är, Släpp dina hjärnspöken, they are only gonna bite YOU and only YOU in the ass!


Jag började detta inlägg med tanken att jag skulle skriva om nyårsafton, men se vart det ledde mig.


Jag är som jag blev men inte som jag borde!




Kommentarer

Postat av: mami

godmorgon!!!vaknade först kl.12.37...lyx att sova så länge...ha en skön arbetssöndag!

2010-01-03 @ 13:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback