Dagen efter...

2010-01-31 @ 15:00:12
..kvällen före. Måendet är inte på topp ärligt talat. Och rösten tror jag att jag lämnade helt i Boden igår natt, då jag då definitivt inte har fått med mig den hem ialf. Det bara rosslar och piper när jag försöker att säga något...

Men det är sådant man får ta. Hade roligt på personalfesten igår, och för ovanlighetens skull så var det inte jag som var kvar sist av alla. Nej, for ifrån krogen redan vid halv 2... Det ni! Men hemma var jag inte förrän efter 4 endå, då det blev en liten "omväg" till Boden. Älskade Tompa är så snäll som ställde upp som fyllechaffis åt några kollegor som bor i grannstan. Thanks baby! Där blev det fyllekäk och hembesök också innan vi fortsatte hemåt. Något vidare trevligt sällskap var jag nog ej, somnade så fort vi kom ut på bodenvägen! (lulevägen kanske den heter därifrån?) Förlåt tomtom.....

Nu sitter jag här som kalle anka (har tröja på mig, men ingenting undertill!) och väntar på att hjärtat ska komma hem med dagobert sallad. Är så hungrig att jag snart börjar tugga på min arm!!


Berättar mer om gårkvällen nästa gång och lägger ut bilder då också. Orkar inte engagera mig just nu....

Kommentarer

Postat av: tessan:)

Haha, kan inte hålla mig ifrån din blogg, den är alldeles för underhållande!:)

2010-01-31 @ 19:27:12

Postat av: mami

så du var där!!! roligt att du orkade delta...kram/saknar dig o tomtom...

2010-01-31 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback