Wejki pejki, Hands of snejki

2010-02-22 @ 21:32:41
I morse så spelade ju Sverige mot Finland i hockey. Den matchen ville jag gärna se och eftersom Tomi klev upp lite före 6 så hade jag bett honom att väcka mig när matchen började.

Tomi: (slår på tv:n i sovrummet) Piia, matchen börjar nu.

Jag: Mmm... jag ska bara vila ögonen lite. (Vänder ryggen till och somnar omedelbart om)

Lite senare.

T: Piia, jag ska snart åka. Matchen har pågått ett tag nu bara så att du vet!

J: Jaaa, jag ska bara...Zzzzzz.....

Ännu lite senare. Tomi står i hallen och ska just åka.

T: PIIA SERIÖST, JAG ÅKER NU! DU MISSAR HELA MATCHEN BARA SÅ ATT DU VET!

J: ZZZZZ....(Dregel)...Zzzzzzz......


När jag ett bra tag senare vaknar av att det skriks och tjoas på tv så undrar jag förstås varför det svenska laget är så glada INNAN matchen ens har börjat. När det några minuter senare går upp för mig att matchen redan är över och att de är så glada för att de har vunnit, så muttrar jag lite irriterat för mig själv:

-Varför i helskotta väckte han inte mig för?!?!?!

Kommentarer

Postat av: mami

hahaaa..jag hade ställt kl. till 05:45..hann koka kaffe o hämta tidningen,möta en älg på gården...och sedan njuta!!! jag hejar ju sverige alltid...kram

2010-02-22 @ 22:25:11

Postat av: elin

vad är det värsta som har hänt dig eller vad är det värsta som du gått igenom?

kommentera gärna & berätta (:

du får absolut vara anonym om du vill!

2010-02-22 @ 22:34:14
URL: http://eeeelinsbaby.blogg.se/

Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

HAha vad sött!! :)



Var gärna med och tävla i min blogg om Dove's nya duschkräm :)

2010-02-23 @ 10:27:12
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback