Waste of time

2010-02-11 @ 23:54:16
w-o-w.
Jag tror minsann att vi ikväll har sett en av de sämsta filmer som någonsin har gjorts...
"The Box". Beskrivningen om filmen löd:

"Någonstans i USA, 1976. Norma och Arthur Lewis ställs inför ett moraliskt dilemma när en mystisk låda dyker upp vid ytterdörren. Reglerna är enkla – öppnar de boxen och trycker på knappen kommer de genast att bli förmögna. Men priset är att det innebär döden för en slumpmässigt utvald människa någonstans på jorden. De har 24 timmar på sig att fatta sitt livs svåraste beslut…"

Låter som en film som är bra tyckte vi båda och den började faktiskt ganska intressant. Men efter ett tag så spårade den helt ur... Aliens, zombies, monster och fan med hans moster. Den blev så skruvad att jag var beredd på att Stålmannen och Shrek skulle poppa upp och ninja fightas med samurajasvärd mot varandra mitt i allt!

Där slösade jag 1 h och 50 minuter av mitt liv som jag inte kommer att få tillbaka.

Det är nästan så att jag vill kräva någon på pengar tillbaka för att ha slösat på min dyyyyrbara tid! (att filmen var gratis spelar mindre roll!)


För övrigt så har jag hunnit med att vara social, Yoga en timme och städa lite idag. Inte illa.


Nä, nu ska jag lyda Helenas råd och gå och lägga mig tidigt. Någorlunda iaf....

Natti!

Kommentarer

Postat av: Melinda

Nu får mina läsare bestämma vad jag ska skriva om i bloggen! Tyck till du med...:) kram!

2010-02-12 @ 00:14:20
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Postat av: sofiaa

frågestund på min blogg! :)

2010-02-12 @ 00:40:35
URL: http://ssooffiiaaa.blogg.se/

Postat av: lollipop

hahaha! 'ghost world' toppar min sämstlista.

2010-02-12 @ 06:43:17
URL: http://johannasparadise.blogg.se/

Postat av: Helena

Bra Piia!!Man kan nog lära gamla hundar sitta....;)

2010-02-12 @ 07:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback