Utvilad

2010-02-11 @ 13:15:51

Jag känner mig riktigt utvilad idag. Vilket kanske vore konstigt om jag INTE var det med tanke på att jag har sovit i nästan 12 timmar! Slog av mobilen och hemtelefonen igår kväll, för jag tänkte banne mig inte bli väckt klockan 7 el 8 på min lediga dag! För det är ju faktiskt så att när jag är ledig så gör världen allt för att störa min sömn! Det är en personlig konspiration mot mig det är jag säker på.  

Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha en slö-dag eller om jag ska försöka hitta på någonting. Kanske städa lite (fast det är faktiskt ovanligt städat här redan. Bra jobbat T-boy!), kanske Yoga nån timme eller kanske bara bege mig ut i världen och vara social.

Det sista lät rätt bra faktiskt.

Börjar med att bjuda över Johan på en kopp kaffe i varje fall så får vi se var dagen leder därifrån.






Kommentarer

Postat av: mami

visst var jag duktig? ringde först när du hade vaknat! Blir de semlor hos Malin för dig o Johan idag? Duktig Tomtom som städar...kram till er alla, saknar er alla!!!

2010-02-11 @ 15:21:13

Postat av: Milo

Läser att ni ska gifta er, grattis vad roligt!

2010-02-11 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback