Kalla fötter

2010-02-23 @ 11:28:47

Förra veckan så bokade vi flygbiljetterna till Las Vegas. När bokningen väl är bekräftad så börjar jag att frysa lite.

Jag: o-ou! Jag blev  kall om fötterna!

Tomi: Va?

J: Jag fick kalla fötter.

Tomi stirrar på mig med en blick som jag inte kan tolka, sen tittar han ner på mina fötter och skiner plötsligt upp som om han fått en lysande idé!

T: Men de-et är ju inte konstigt, du har ju inga sockar på dig ju!!

J: (Tittar ner mot mina bara fötter) Nämen se på fan, det har du ju rätt i!


En stund senare så sitter vi i soffan och tittar på tv.

J: Tomi, jag har fortfarande kalla fötter!

Tomi sätter filten över mina fötter och masserar dem ett tag.

T: Känns det bättre nu baby?

J: Mycket! Tack hjärtat.


Hur kall eller kylig jag än blir så lyckas Tomi alltid med att få mig varm igen.

Det mina damer och herrar, är varför jag gifter mig med honom!

(Vad han har för anledningar har jag inte en blekaste aning om....)


Kommentarer

Postat av: mami

Piia det är KÄRLEK!!!!

2010-02-23 @ 12:07:19

Postat av: mami

Det är KÄRLEK Piia!!! och Tomi älskar Dig eftersom blivande svärmor bakar världens godaste kanelbullar!!hih

2010-02-23 @ 12:09:20

Postat av: jess

haha trevlig resa =)

2010-02-23 @ 16:19:49
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Postat av: Sara

Här har jag missat massor av saker märker jag! Så det blir Las Vegas nu? Jättestort grattis till er båda två, gumman. :-D

2010-03-05 @ 12:19:08
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback