Turtle(och)Wax

2010-02-18 @ 13:52:12

Jag samlar på mjukdjur. Jag var inte medveten om att jag gjorde det förrän jag öppnade en skåpdörr som jag sällan öppnar och ut trillade alla nallar som jag fått av Tomi  under de (nästan) sex år som vi har varit tillsammans. Mestadels består de av hundar med små kroppar och jätte huvuden, men där fanns även nån katt, några nallar och ett stycket Alf (som visserligen inte är min utan tomis barndoms favorit, men han låg där med). På alla hjärtans dag så utökades samlingen med två sköldpaddor. Jag tycker om att hitta på knasiga namn till alla gosedjur jag får så jag döpte dessa till Turtle och Wax. Inte Turtle Wax utan Turtle OCH Wax. De är ju faktiskt två olika individer.

Där ser man. Jag samlar visst på mjukdjur. Märks det att jag är 27 år gammal?

Nu ska jag kila över till memmelie och dricka kaffe och snacka skit.

Ajöken!


Kommentarer

Postat av: mami

det är sååååå skönt att dricka kaffe o skvallra!!! det saknar jag här i min ensamhet...vad söta Turtle o Vax är...som mami o you...kram

2010-02-18 @ 15:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback