Städ ryck

2010-02-18 @ 21:57:57

Vilket ryck jag fick idag. Ett efterlängtat ryck. Ett städryck! Och inte bara ett vanligt plocka-torka-dammsuga-skura ryck heller utan ett enormt sådant. Jag tog mig ann mitt klädförråd! (Alla bekanta tappar hakorna just nu) De som har varit hemma hos mig vet vilket kaos det är där inne.... Jag har alldeles för mycket kläder, vinter, vår, höst och sommar kläderna ligger alla huller om buller på samma ställe. Inte numera dock. Det tog mig nästan 3 timmar men jag gjorde det!!! Jag packade bort alla kläder som jag inte längre använder, alla kläder som är för stora/små och alla kläder som jag vill tro att jag använder men endå inte gör. All gone! Och sorterade så att allting nu ligger i fin ordning.

Även lägenheten blev städad efter att jag var klar.


Nu ska jag äta en något försenad middag och sedan unna mig en glass.


Bravo för mig!


Kommentarer

Postat av: Angelika

Vad duktig du varit. Det är så skönt efter sitt städryck. då kan man lägga upp fötterna på soffbordet och luta sig tillbaka med GOTT samvete :-)

2010-02-18 @ 22:15:46
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Postat av: Emma

Oj vad duktigt du är! Det är precis en sådant ryck jag också borde få här hemma men det verkar utebli. Fin blogg!

2010-02-19 @ 08:39:09
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/

Postat av: mami

VOV Piia!!!! Jippiii...nu kommer jag får massor av kläder av dig, det här har jag väntat!!! kommer den 8/3 o hämtar dem.....

2010-02-19 @ 10:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback