Obakis bakisdag

2010-02-21 @ 22:25:38
Vi har en riktig bakis dag här hemma. Har ätit både pizza och skrovmål sedan jag kom hem från jobbet. Jag är inte bakis (möjligen lite sympatibakis) men det är däremot min sambo... och inte så lite heller! När han kom hem inatt så var han så i gasen att han knappt kunde stå på sina ben. Han vacklade hit & dit, han snubblande in i hallbyrån och höll på att riva ner en spegel i samma veva. Han var på bra humör och ville berätta om ALLTING som han hade varit med om under kvällen. Så han pratade. och han pratade högt! Det var säkert jätte intressanta saker som han hade att säga men det som kom ut ur hans mun var aningen osammanhängade ord: -Blubb, baaaah, HAHAHAHAAAA, dööhh, HICK, bastu, wihoooo, lipade, svammel, hihihaha, ÖL!!! Det var de orden jag tyckte mig uppfatta iaf. Sen så fick han för sig att han skulle duscha, vilket jag tyckte verkade vara ett självmords uppdrag då han som sagt knappt visste om hans ben var uppåt eller nedåt.

Så, jag satt på toalettstolen och övervakade det hela noggrant. Jag hade telefonen färdigt i handen och hade redan slagit in 11....Satt bara och hoppades att jag skulle slippa slå in 2:an också. Han vaggade fram och tillbaka kusligt mycket men slutligen så tog han sig endå ut ur duschen -levande!

Då fick han för sig att vi skulle "gosa" men det tyckte inte jag var någon vidare bra idé. Med ögon som var röda som jultomtens dräkt och en andedräkt som hade kunnat döda vilken superhjälte som helst så tyckte väl inte jag att han var den sexigaste mannen på jorden direkt... men han fortsatte att försöka övertala mig. Han la sig i sängen tittade på mig och Grrrrr:ade och sedan.... så slocknade han. Bara sådär. Och snarkade gjorde han också. Inte så nådigt heller!

Huhh.

Imorse så kunde jag inte låta bli att väcka honom med en liten sång. -GOD MORGON, GOD MORGON, HÖR FÅGLAR SJUNGA GLATT, GOD MORGON, FÖRLÅT ATT VI STÖÖÖÖÖÖR"
Sådär lagom nöjd var han ju då han verkade ha drabbats av den värsta bakfyllan i världshistorien. Att det kan vara roligt att reta bakfulla människor då man själv inte är det!

Som man säger...
Payback is a bitch!

Kommentarer

Postat av: mami

ooh herregud!!! att du får mig skratta ända från magbotten, heehheeeeeeeeeee...jag såg han i mina ögon, lukten kom ända hit...mohahaaaaa. Hur orkade du jobba idag då? kram min babies, I love you...har lagt lite Elvis i FB...kolla/kram

2010-02-21 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback