Jag är inte rädd...

2010-02-26 @ 07:02:10
...jag kan leva utan att shoppa!

Det är den 27:e i morgon , lördag, vilket betyder att lönen har trillat in på kontot redan idag. Det i sin tur innebär att mitt onödiga shoppingbegär har vaknat till liv. Jag var på stan igår och lunchade med mallo,ken, johan & markus och hittade då många saker som jag bara MÅSTE HA för att mitt liv ska kunna fungera! Tröjor, skor, jacka, byxor, plattång och en sjukhelsikes massa linnen och t-shirts. Men jag BEHÖVER egentligen inget av det där. Möjligvis kanske en ny mascara, den börjar ta slut. Och kanske en ny ögonskugga. Och hårfärg! Oh, det är ju faktiskt fest på lördag så jag skulle faktiskt måsta unna mig en ny party outfit! Livsviktigt det där! Sen åker vi ju till Tallin nästa helg och då måste jag ju ha något nytt även då... Sen kanske också..... NEJ! Fan, nu får jag ge mig! (Spara Piia spara, USA om 8 månader!)


Jag är inte rädd, jag kan leva utan att shoppa!

Kommentarer

Postat av: mami

duktig piiku...spara till resan! förresten du kommer väl ihåg att jag hämtar dina nygamla kläder den 8/3....kram

2010-02-26 @ 18:25:05

Postat av: Jenny

kolla in min blogg, nya skor! skriv va ni tycker om dom :D puss

2010-02-26 @ 20:37:02
URL: http://jennyykulhanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback