Home alone

2010-02-21 @ 00:14:23

Ensam hemma... och precis som Macaulay Culkin gjorde i den första filmen så har jag riggat fällor överallt i lägenheten och väntar nu bara på att inbrottstjuvarna ska komma hit så att jag får roa mig med att se dem bli träffade av strykjärn i skallen, bränna sig på dörrhandtaget, fastna i superlim, slå ut tänder och trilla i trappor. Bland annat. Nu har de dock dröjt ett bra tag så jag börjar nästan misstänka att de inte kommer att komma hit ikväll.... Inte ens inbrottstjuvar vill vara ute i denna kyla!

Jag är uttråkad, svar Ja! och när jag är uttråkad så börjar jag fantisera om livet - i filmsekvenser.

Nä, ska nog förflytta mig till sovrummet, ligga i sängen och glo tv ett tag. Tboy är på western farm och festar med jobbet denna afton. Hoppas bara att han inte fumlar runt och slår sig (och lever om högt) allt för mycket när han kommer hem, att han är smidig nog att undvika alla mina dödsfällor. (ser bilden framför mig, ha-ha-hi-ha) Jag jobbar ju faktiskt i morgon så jag vill ju inte bli väckt ur min skönhetssömn. A girl needs her rest.

Men jag hoppas inte allt för mycket.... Fulla människor kan ha svårt att tassa på tår ibland!


Natti natti!


Kommentarer

Postat av: mami

...ville inte ringa o störa i din ensamhet igårkväll!!! tänkte att du ville ladda batterierna, typ yoga etc. ha en underbar söndag!!! love you!

2010-02-21 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback