Första gången på hotell?

2010-02-02 @ 11:13:33

Trots en godnattssömn så har jag inte riktigt kunnat skaka av mig den dåliga känslan som jag haft sen igår. Den har hakat sig fast ordentligt i mig. Så... jag surfar på youtube och försöker muntra upp mig på så sätt. Youtube brukar ju inte låta mig deppa alltför länge.

Dessa "världsvana" globetrotters gjorde starten på min dag betydligt gladare!




Herregud vad underhållande. Ah, jag får ont i magen det är så roligt. Aj aj aj. Något pinsamt kanske, men hey, Alla är vi väl nybörjare från start. ha ha ha. Resevana turister, jo jag tackar jag!


Vett och etikett damer och herrar, vett och etikett!


Kommentarer

Postat av: mami

uuuuhhhaaaaaaaaaa...nu hade vi samma humor!!!som när jag o fadro var till Fuerto Ventura o fick lägenhet med mögel på alla väggar: Då när vi hade beställt resan visste dem inte att det kommer regna så pass mycket att dem får mögel på väggarna, annars hade det stått i annonsen: 2 rum med balkong o med mögelväggar!!! till slut fick vi byta till en lyxlägenhet vid poolen och gratis buffemiddag!!!hehe

2010-02-02 @ 19:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback