Gratis är för dyrt!

2010-12-09 @ 13:33:32
Jag har laddat ner en gratis app till min Iphone4 (ja, jag tar alla tillfällen jag kan till att nämna att jag har en sån) som gör att du kan ringa gratis till alla andra som har samma app. Jag, som innan jag skaffade mig Iphone4 (och bytte till abonnemang med bra ringa/messa priser) har haft samma kontantkort sedan jag fick min första mobiltelefon -98, och har t.om haft samma dåliga "kvällar och helger" villkor (ring för typ 750:- sekunden och smsa för 596:-/sms) helt enkelt för att jag har varit för bekväm (läs: lat) för att byta, har inte riktigt vant mig än med att jag faktiskt kan ringa till folk. Alltid! Eftersom jag hade ovanan att bara ladda mobben endast 100:- i månaden så betydde det att jag efter 3 samtal (typ..) hade tomt med cash på kontatkortet och då fick vara den där jobbiga personen som enbart ringde snålsignaler till folk jag ville prata med så att de fick ringa upp till mig och således betala för det JAG hade att säga.

Snålringaren Piia har jag blivit kallad mer än en gång. (Med ALL RÄTT också.)
Hur som haver, jag har som sagt inte riktigt vant mig vid att jag kan ringa när och hur jag vill. Så... jag upptäckte här om dagen att jag via gratis appen ringde snålsignal 2 ggr till min bror så att han tillslut fick ringa upp till mig!

Hur jävla sniken är man inte då?? Om man är för snål för att ringa upp till folk då det är gratis -Då är det FAN ILLA!

Gratis är för dyrt för snålringaren i nottredame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback